Mimořádná cena kúry Exklusive

nyní 1200 Kč, místo původních 2150 Kč.

+420 604 525 763

Máme pár tipů při odvykání kouření, které vám pomohou.

foto - Máme pár tipů při odvykání kouření, které vám pomohou.

Pro kuřáka, který se rozhodl se svým zlozvykem skončit, je ze začátku velice těžké sžít se s pocitem, že bude bez cigarety, a proto přinášíme několik tipů pro snadnější průběh odvykání.

Co je důležité na začátku udělat – vyhodit všechny cigarety, které máte doma, v kanceláři, v autě, v kabelce nebo na jiných místech. Dobré je také zbavit se zapalovačů a popelníků, které by vám kouření připomínaly.

Informovat rodinu, přátele a kolegy o tom, že přestáváte kouřit, ti vás určitě podpoří ve vašem snažení. Pokud nikomu nic neřeknete, může se také stát, že za dva dny dostanete neodolatelnou chuť na cigaretu a prostě si zapálíte a pokračujete dál.

Co je důležité, na začátku si říct proč to děláte, určit si motivaci. Jednou z nejdůležitějších je zdraví, protože to máme jenom jedno. Další jsou peníze, pokud vykouříte každý den krabičku za 85 Kč, máme to za měsíc 2550 Kč a to není již malá částka a mnoho dalších.

Je také dobré odvykat kouření ve dvou, můžete se navzájem podporovat a hlídat se, a dodávat si potřebnou vůli ve slabých chvilkách.

Ze začátku je dobré podpořit svoje snažení také odměnou, ušetřené peníze za cigarety můžete použít ke koupi dárku pro dámy nové kabelky, bot nebo plavek na léto. Pánové jistě nepohrdnou dobrým steakem, novým rybářským prutem, nebo jakoukoliv odměnou, která podpoří vaši snahu.

Připravit se a rozmyslet si, co budete dělat, když přijde myšlenka na cigaretu, která jistě přijde a ne jedna. Pokud budete připravení a budete vědět co dělat, nebudete se zbytečně stresovat myšlenkou na cigaretu a v klidu provede jinou činnost.

Co doporučujeme klientům nejčastěji? Potřebujete zabavit jak ruce, tak i mysl, aby se odpoutala od myšlenky na cigaretu. Vhodné jsou oříšky, které musíte loupat, jako jsou buráky, slunečnicové semínky, které jsou i zdraví prospěšné. Samozřejmě to s jejich konzumací nesmíte přehánět, všeho s mírou. Příhodné jsou také žvýkačky, antiperle, ovoce a zelenina nakrájená na kostičky.

Pokud vám tohle nestačí nebo nechcete zlozvyk kompenzovat jídlem, doporučujeme si vyluštit křížovku, nebo sudoku, případně si zahrát na telefonu krátkou hru, které vás přivede na jiné myšlenky.

Dobré je také si jít zacvičit, jelikož pohybem se do těla vyplavuje hormon serotonin, který pozitivně ovlivní vaši náladu, udržuje jí v rovnováze, pomáhá se spánkem, zmírňuje stavy úzkosti a ulevuje od deprese. Pokud jste doposud necvičili, začněte pozvolně relaxační procházkou, plaváním, rozhodně se nepřepínejte.

Nevracejte se ke svému zlozvyku v podobě jedné cigarety, a „pak už opravdu nebudu“, není to tak. U jedné to nikdy neskončí, příště si dáte dvě a pak si kupujete svoji další krabičku.

Pokud jste se rozhodli přestat jednou provždy, ale nedaří se vám, objednejte se nyní na antinikotinovou terapii. Pomůžeme vám v tomto nelehkém rozhodnutí, překročit na druhou stranu života bez nikotinu.

Zpět na všechny novinky

Aktuální novinky Všechny novinky

Význam antistresové...

Pokud se snažíte přestat kouřit, je to pro vaše tělo něco nového a v té chvíli zatěžujícího. Tato nová situace vyvolává v těle nepříjemné pocity,...

9.7.2018 ČÍST VÍCE
Jak reaguje vaše tělo,...

Je to až neuvěřitelné, v Česku kouří zhruba 2 300 000 lidí a pouhých 26% je starších 18 let. Svojí první cigaretu si děti zapálí už ve věku 10 let,...

9.7.2018 ČÍST VÍCE
Kalkulačka rizika...

Na přiloženém odkaze si můžete jednoduše spočítat, jaké máte riziko rakoviny plic.

9.7.2018 ČÍST VÍCE